« "Herbalife products changed my life!" | Main | Herbalife La Bomba Diet »

March 10, 2006

Penurunan Berat Badan

"Saya boleh makan seberapa banyak pun, berat badan saya tetap ideal."-Sofia Dewi.

Agak beberapa lama baru saya sedar saya gemuk. Sehingga saya dapati pada suatu hari, saya tidak boleh lagi memakai kesemua pakaian seragam kerana sudah ketat dan lama-kelamaan, saya mula hilang keyakinan diri dengan bentuk badan saya yang 'bulat' ini.

Saya berasal dari Kota Solo, tapi kami berpindah ke Gemolong, Sragen selepas berkahwin. Di Solo, saya mengajar di sebuah sekolah swasta. Jarak antara Gemolong-Solo adalah lebih kurang 24 km. Bolehkah anda bayangkan betapa penatnya saya membawa motorsikal setiap hari. Sebelum selesai mengajar, saya sudah mula memberi tuisyen kepada para pelajar saya.

Saya memang sibuk sekali sehingga makan dan minum menjadi tidak teratur. Seringkali saya cuma makan satu kali sehari dan jarang minum air putih kerana saya tidak suka rasanya. Saya hanya inginkan makanan dan minuman yang manis. Keadaan kesihatan saya jelas kelihatan merosot. Saya sering diserang penyakit demam selsema dan sembelit. Sekejab sahaja bekerja sudah mula merasa letih. Saya kurang bersemangat untuk melakukan apa-apa jua. Saya betul-betul hilang akal!

Saya enggan mendiamkan diri dan membiarkan keadaan begitu.. Saya bertekad untuk mengurangkan berat badan. Akhirnya saya mencuba produk Herbalife. Saya menuruti segala arahan yang diberi termasuk banyak minum air untuk membantu mempercepatkan penurunan berat badan.

Akhirnya terbukti! Berkat dengan pengunaan produk Herbalife dan minum banyak air, dalam masa 2 hari berat badan saya menurun 1 kg. Dalam 4 hari, turun 2.5 kg. Saya juga kehilangan 6 cm daripada pinggang.. Dalam 3 bulan, jumlah berat badan menurun sebanyak 14 kg! Menakjubkan sekali bukan? Ia bagaikan mimpi untuk memiliki tubuh yang ideal. Kini saya lebih sihat dan amat aktif dalam kegiatan fizikal. semangat Saya boleh sebanyak mana yang boleh dan masih boleh mengekalkan berat badan ideal saya. Hebat sekali, kan!

Herbalife benar-benar melebihi ekspektasi saya, kerana seiring dengan perubahan berat badan, hidup saya juga turut berubah. Ternyata produk-produk Herbalife memang luar biasa!

Tips daripada Sofia Dewi:

Percayalah kepada produk-produk Herbalife kerana keberkesanan sudah terbukti.
Harus berdisiplin dan serius dalam mengikuti program Herbalife.
Banyak minum air kerana ia akan mempercepatkan pengurangan berat badan.
Sabar dan lakukan kesemuanya seperti yang diarahkan.

SOFIA DEWI

Sebelum :58 Kg
Selepas :44 Kg
Kehilangan 14 kg

Penurunan Berat Badan BeforePenurunan Berat BadanAfter

* Testimonial penurunan berat badan yang disiarkan bersesuaian dengan individu tersebut and tidak dijamin kepada penurunan berat badan anda atau yang sama.
Herbalife Products Malaysia

Herbalife Distributorss Malaysia

Herbalife Products International

Posted by dietsblog at March 10, 2006 4:54 PM

Comments

Post a comment




Remember Me?